جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3874185
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ایستگاه‌های ۸ گانه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان‌ها برای حمایت از سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان برپا شده است.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امان‌الله جهانبین، مدیرعامل هلال احمر استان روز گذشته، پنجم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: پایگاه‌های برپا شده هلال احمر در تمامی شهرستان‌های استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سیل‌زدگان سیستان‌و‌بلوچستان است.

وی با بیان اینکه مردم این استان می‌توانند کمک خود را به شماره حساب 99999 در تمامی بانک‌ها پرداخت کنند، افزود: طبق نیاز اعلامی مردم استان می‌توانند کمک غیر نقدی خود به سیل‌زدگان را در قالب پتو، موکت، زیرانداز و مواد غذایی و بهداشتی به پایگاه‌ها ارائه کنند.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان و جامعه هدف خود به سیل‌زدگان اقدام کنند و بعد آن را در فهرستی به هلال احمر ارائه کنند تا در قالب یک کاروان مشخص عازم مناطق سیل‌زده شوند.

جهانبین بیان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شامل پتو، موکت، زیرانداز، بسته‌های بهداشتی، مواد غذایی دارای 6 ماه تاریخ مصرف و لباس‌های نو را به شعبه‌های جمعیت هلال‌احمر و ایستگاه‌های برپا شده تحویل دهند.

وی با تأکید بر اینکه ایستگاه‌های هلال احمر در تمامی شهرستان‌ها آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، گفت: به‌زودی ستادی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌صورت مشترک در استان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha