یادواره ۷۰۰ شهید بویراحمد برگزار شد
کد خبر: 3878601
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

یادواره ۷۰۰ شهید بویراحمد برگزار شد

یادواره ۷۰۰ شهید بویراحمد و آیین چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار شد.

یادواره ۷۰۰ شهید بویراحمد برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) امروز، 24 بهمن‌ماه در حاشیه یادواره ۷۰۰ شهید بویراحمد، اظهار کرد: ملت ایران در گام نخست انقلاب رژیم پهلوی را ریشه کن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در کشور مستقر کردند.
وی افزود: نظام، انقلاب، کشور و ملت ایران در چهار دهه اخیر از گردنه‌ها و سختی‌های متعددی عبور کرده‌اند.۴۱ سال است که ملت ایران به طور تمام قد مقابل استکبار جهانی ایستاده و هرگز تسلیم آنان نشده و نخواهند شد.
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اضافه کرد: ابرقدرت‌های جهان در این مدت بارها از کشور و ملت ایران ضربه و سیلی خورده اند و خون شهدا نیز مسیر مقابله با آنان را آسان‌تر و هموارتر کرده است.
اسدی بیان کرد: مذاکره با سران نظام سلطه از جمله آمریکای عهدشکن عزت نمی‌آورد و مسائل کشور را نیز حل نخواهد کرد بلکه مقاومت، ایستادگی و استقامت عزت آفرین است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قابل اعتماد نبودن دولتمردان آمریکا، ابراز کرد: ایران اسلامی پس از توافقنامه برجام گام‌هایی را برداشت اما طرف‌های مقابل موسوم به گروه ۱+۵ به هیچ‌کدام از وعده‌های خود عمل نکردند.
معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء ضمن تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید هزینه و خون داد، تصریح کرد: شخصی مانند شهید سلیمانی همانند هشت سال دفاع مقدس در مابل استکبار ایستادگی کرد.
اسدی با اشاره به اینکه در دوران بعد از انقلاب شهید مطهری‌ها، بهشتی‌ها و شهدای محراب جان خود را فدای نظام، انقلاب، اسلام و ولایت کردند، گفت: هم اکنون سپهبد شهید قاسم سلیمانی در برابر شمرها و عمربن سعدهای زمان خود ایستاد، مخلصانه سربازی ولایت را انجام داد و مزد خود را هم گرفت.
وی ضمن تاکید بر اینکه باید در روشنایی و ولایت قرار بگیریم تا عمربن سعدها و شمرها را بشناسیم، بیان کرد: در ظلمات دوست و دشمن را نخواهیم شناخت، وقتی دوست و دشمن را نشناسیم، در تشخیص دچار اشتباه می‌شویم و با دشمنان مذاکره می‌کنیم.
فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه گام دوم سخت‌تر از گام اول انقلاب است و نیاز به تلاش بیشتری دارد، یادآور شد: در گام اول ریشه شاهنشاهی کنده شد، ما انسان‌ها رشد و پیشرفت بیشتری در سختی‌ها داریم، درخت بلوطی که در برف و بوران رشد می‌کند دوام بیشتری دارد در حالی که صدها درخت در باغ‌ها کاشته شد، اما خشک شدند.

انتهای پیام
captcha