ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3878657
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع در کنار پارک مهرورزی یاسوج در حال ساخت است.

ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، روز گذشته، 24 بهمن‌ماه در دیدار با امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است که در این راستا، از ابتدای امسال تاکنون 40 عنوان کتاب شامل زندگینامه و خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، نمایشنامه و پایان‌نامه به چاپ رسیده است.

وی افزود: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس از دیگر اولویت‌های این اداره‌کل است؛ این پروژه در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع در کنار پارک مهرورزی یاسوج در حال ساخت بوده و امیدواریم با وعده‌ای که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تفکیک ردیف اعتباری این پروژه داد هر چه سریع‌تر شاهد تعیین تکلیف آن باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین مرجع در این حوزه، بیان کرد: این دانشنامه با همکاری دانشگاه یاسوج در حال تدوین بوده و امیدواریم تا سال 99 شاهد تکمیل آن باشیم.

همچنین، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی، امام جمعه یاسوج نیز در این دیدار گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در مردم جوشید و همین روحیه، ماشین جنگی دشمن را در گل فرو برد.

وی تصریح کرد: عظمت و اقتدار امروز ایران در دنیا به برکت خون شهدا و حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است، ضمن اینکه باید این روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و مقاومت در جامعه حفظ شود که این موضوع از طریق گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا میسر است.

انتهای پیام
captcha