۶ هزار نفر ساعت دوره آموزشی ویژه انتخابات در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد
کد خبر: 3879064
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

۶ هزار نفر ساعت دوره آموزشی ویژه انتخابات در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۶ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در راستای ارتقای سطح آمادگی ویژه انتخابات در استان برگزار شده است.

6 هزار نفر ساعت دوره آموزشی ویژه انتخابات در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، احد جمالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری روز گذشته، 26 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این امر در راستای ارتقای سطح آمادگی مجریان و متولیان انتخابات انجام می‌شود.

وی افزود: این آموزش‌ها شامل آموزش استفاده از سامانه جامع، جلسه توجیهی چگونگی تشکیل هیئت‌های اجرایی، آموزش مبانی انتخابات و آسیب‌شناسی انتخابات گذشته است.

معاون استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد اضافه کرد: این امر در راستای برگزاری مطلوب و بهتر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

جمالی تصریح کرد: فرمانداران، بخشداران، کاربران، نمایندگان فرمانداران و هیئت‌های اجرایی از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند. ۸۰۷ نماینده فرماندار و ۶۴ نفر از هیئت‌های اجرایی نیز این آموزش‌ها را فرا گرفتند.

معاون استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد یادآور شد: این آموزش‌ها در شهرستان‌های مختلف و در فرمانداری‌ها، استانداری و مرکز استان برگزار شد.

جمالی با بیان اینکه آموزش‌ها سبب کاهش مشکلات احتمالی می‌شود، گفت: در صورت احتمال بروز اشکالات در روز انتخابات، آموزش‌های لازم برای اجرای مراحل مختلف انتخابات و نحوه برخورد با موانع موجود ارائه شده است.

انتهای پیام
captcha