پیشرفت ۹۰ درصدی مصلای نمازجمعه دیشموک
کد خبر: 3879285
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

پیشرفت ۹۰ درصدی مصلای نمازجمعه دیشموک

مصلای نمازجمعه شهر دیشموک با ۹۰ درصد پیشرفت کاری، نیازمند تجهیز به سیستم سرمایشی و گرمایشی است.

پیشرفت ۹۰ درصدی مصلی نمازجمعه دیشموک

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از دفتر امام جمعه دیشموک، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند، امام جمعه شهر دیشموک روز گذشته، 27 بهمن‌ماه اظهار کرد: مصلای نماز جمعه شهر دیشموک با اعتبار یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان، نیازمند تخصیص اعتبار بیشتر برای بهره‌برداری است.

وی افزود: حدود هفت سال است که طرح مصلای نمازجمعه شهر دیشموک با کارفرمایی قرارگاه سازندگی سپاه فتح استان شروع شده است.

امام جمعه شهر دیشموک اضافه کرد: این طرح تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت کاری داشته و باید به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تجهیز شود، همچنین کار دیوار‌کشی محوطه اجرا شود.

حجت‌الاسلام راوند بیان کرد: مردم شهر دیشموک در سرما و گرما نماز جمعه را در حیاط مسجد صاحب‌الزمان(عج) اقامه می‌کنند که جا دارد دستگاه‌های متولی هرچه زودتر مشکل مصلی را برطرف کنند تا مردم بتوانند از این ظرفیت عظیم فرهنگی به‌خوبی استفاده کنند.

همچنین، صفا حبیبی‌فر، بخشدار دیشموک نیز گفت: تاکنون کار‌های ساختمانی، سفیدکاری و پلاستر مصلای نمازجمعه اجرا شده است. دلیل به بهره‌برداری نرسیدن مصلای نماز جمعه شهر دیشموک اجرا نشدن کار‌های تأسیساتی و دیوار‌کشی محوطه است.

بخشدار دیشموک ابراز کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که هرچه سریع‌تر اعتبارات لازم به این مصلی تخصیص داده شود تا در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال این طرح تکمیل شود.

انتهای پیام
captcha