شرکت ۲۵۰ اثر در مسابقه هنری دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3879892
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

شرکت ۲۵۰ اثر در مسابقه هنری دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول نشر آثار و حفظ مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۲۵۰ اثر از هنرمندان این استان به دبیرخانه نخستین مسابقه ادبی و هنری روحانیت و دفاع مقدس ارسال شد.

ارسال ۲۵۰ اثر به دبیرخانه مسابقه هنری دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی، مسئول نشر آثار و حفظ مشارکت روحانیت در دفاع مقدس این استان امروز، 30 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: این مسابقه در دو بخش ادبی و هنری برای نخستین بار در استان به نقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پرداخته است.

وی با بیان اینکه آثار دریافت شده بیشتر در بخش ادبی در قالب نامه به شهید یا دلنوشته بوده است، افزود: این رقابت در سراسر استان بین کودکان و نوجوانان برگزار شد و روز ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به پایان رسید.

مسئول نشر آثار و حفظ مشارکت روحانیت در دفاع مقدس این استان بیان کرد: اختتامیه این مسابقه، پس از داوری نیمه نخست اسفندماه برگزار و به ۱۲ اثر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام جهانبخشی گفت: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان، آشنایی با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است. این مسابقه با همکاری و مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری استان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha