هشدار مدیر مؤسسه قرآنی زلال وحی باشت به سازمان تبلیغات
کد خبر: 3881404
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

هشدار مدیر مؤسسه قرآنی زلال وحی باشت به سازمان تبلیغات

مدیر مؤسسه قرآنی زلال وحی باشت با انتقاد از سازمان تبلیغات به علت عدم حمایت از مؤسسات قرآنی تحت پوشش، گفت: در صورتی که به مؤسسه اعتبار اختصاص ندهد و کمک تجهیزاتی نکند، از پوشش این نهاد خارج می‌شویم.

هشدار مدیر مؤسسه قرآنی زلال وحی باشت به سازمان تبلیغات

حجت‌الاسلام عبدالرحيم عبودی، امام جمعه باشت در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، اظهار کرد: مؤسسه قرآنی زلال وحی از سال ۹۱ با کسب مجوز از تبلیغات اسلامی در بخش بانوان و آقایان در تمامی رده‌های سنی با فعالیت بیش از 8 نفر مربی شروع به کار کرده است.

وی روخوانی، تجوید و حفظ را از کلاس‌های اجرایی مؤسسه برشمرد و افزود: مؤسسه در برگزاری کلاس‌های قرآنی در روستاها همکاری لازم را دارد.

استعداد قرآنی باشت در رشته صوت و حفظ

امام جمعه باشت با اشاره به استعداد قرآنی شهرستان در رشته صوت و حفظ، بیان کرد: لازم است مسئولان قرآنی استان با تأمین حمایت مالی و معنوی، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در این رشته‌ها برگزار کنند.

حجت‌الاسلام عبودی با اشاره به استقرار مؤسسه در مکان استیجاری، تصریح کرد: در یک خانه سازمانی کوچک به نشانی باشت، خيابان وليعصر(عج)، چهارراه كتاب، منازل سازمانی، فرعی دوم مستقر هستیم، ضمن اینکه به علت نبود فضا، برخی از فعالیت‌های قرآنی را در مساجد هر محله برگزار می‌کنیم.

وی نبود اعتبار را از مهم‌ترین مشکلات مؤسسه ذکر کرد و یادآور شد: مؤسسه به رحل، هدیه جلد قرآن، تابلو، ماژیک، رایانه، صندلی، فرش، سی‌دی آموزشی، کولر و ... نیازمند است، ضمن اینکه عدم پرداخت حق‌الزحمه مربیان نیز از دیگر مشکلات است.

مدیر مؤسسه قرآنی زلال وحی باشت تصریح کرد: به سازمان تبلیغات هشدار داده‌ایم در صورتی که به مؤسسه اعتبار اختصاص ندهد و کمک تجهیزاتی نکند، از پوشش این نهاد خارج می‌شویم و مؤسسه را به‌صورت مردمی اداره خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام عبودی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در زمینه ترویج و فرهنگ قرآنی سرمایه است و هزینه و تلف شدنی نیست، اضافه کرد: به فکر آمار و گزارش عملکرد نباشیم و جوانان و نوجوانان را به سمت قرآن سوق دهیم.

وی ابراز کرد: ريشه بسياری از گناهان دوری از قرآن است و تا هنگامی‌كه بتوانيم آن‌ها را جذب قرآن و معنويات بی‌كران آن كنيم از شر معضلات اجتماعی رهايی می‌یابیم.

انتهای پیام
captcha