مؤسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا(س) سرفاریاب در آستانه تعطیلی
کد خبر: 3881656
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

مؤسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا(س) سرفاریاب در آستانه تعطیلی

مدیر مؤسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا(س) شهر سرفاریاب از فعالیت این مؤسسه در یک ساختمان فرسوده، قدیمی و بدون هیچ‌گونه امکاناتی خبر داد و گفت: در صورت عدم حمایت، مؤسسه تعطیل می‌شود.

مؤسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا(س) سرفاریاب در آستانه تعطیلی

فاطمه اخوان، مدیر مؤسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا(س) شهر سرفاریاب در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، اظهار کرد: این مؤسسه از سال ۱۳۹۱ با کسب مجوز از تبلیغات اسلامی در همه رده‌های سنی بانوان و پسران خردسال با فعالیت ۳ نفر مربی راه‌اندازی شده است.

وی کلاس‌های حفظ، روخوانی، روان‌خوانی، احکام و قصه‌گویی با حضور ۳۰ شرکت‌کننده را از برنامه‌های اجرایی مؤسسه بیان کرد و افزود: در صورت تأمین اعتبار ویژه‌برنامه‌های مناسبت‌های مذهبی، مراسم اعتکاف و اردو برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا(س) شهر سرفاریاب با اشاره به اینکه مؤسسه در یک ساختمان فرسوده و قدیمی به صورت امانی از سوی اداره راه و شهرسازی در سرفاریاب، اسلام‌آباد مشایخ، منازل سازمانی جنب مسجد صاحب‌الزمان(عج) مستقر است، بیان کرد: در این مؤسسه حتی وسایل اولیه مورد نیاز را نداریم و مربی بدون حق‌الزحمه کار می‌کند، لازم است خیران در این زمینه ورود پیدا کنند، ضمن اینکه یک موکت، میز و صندلی از سوی بخشداری به‌صورت امانی به مؤسسه داده شده است.

اخوان با اشاره به استقبال مطلوب قرآن‌آموزان از برنامه‌های قرآنی، یادآور شد: در صورت عدم حمایت از سوی سازمان تبلیغات، مؤسسه تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۸
0
0
مسئولان
مسئولان
حمایت
حمایت.
captcha