پیام تبریک نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت عید نوروز
کد خبر: 3886693
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت عید نوروز

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نام گذاری سال جدید با عنوان سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، پیام تبریکی به مناسبت عید نوروز صادر کرد.

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت عید نوروز

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از دفتر امام جمعه یاسوج، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، یکم فروردین‌ماه اظهار کرد: سال را با یاد و نام خداوند، توکل بر پروردگار و توسل به انبیا و اولیای الهی آغاز می‌کنیم و دست مدد به پیشگاه پیامبر گرامی اسلام و اهل البیت (ع) برای غلبه بر مشکلات فرارو، تحریم‌ها و بیماری کرونا دراز می‌کنیم.
وی افزود: در روزهای گذشته شرایط سخت و دشواری داشتیم و هم اکنون و در آینده نیز خواهیم داشت، عزیزانی (پزشکان، پرستاران، شبکه بهداشت و درمان، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و امنیتی، گروه های جهادی، مسئولان استانی و شهرستانی، شورای تامین، صدا و سیما و رسانه‌ها و ...) برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه در سالی که گذشت خاطره‌های تلخ و شیرینی داشتیم و در میان همه اینها دست مدد خداوند را برای حمایت ملت، نظام و انقلاب دیدیم، اضافه کرد: خداوند متعال در همه زمینه‌ها به ویژه تحریم‌های کمرشکن ملت ما را حمایت کرد و دشمنان به آرزوی خود نرسیدند، بلکه آنها در پیشگاه خداوند متعال، مردم ایران و دیگر ملت‌های دنیا روسیاه تر شدند.
حجت‌الاسلام حسینی شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام، سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» را از دیگر تلخی‌های سال گذشته دانست و ادامه داد: هر چند شهادت این انسان بزرگ برای کشور سخت و دشوار بود، ولی حمایت خداوند و اهل البیت (ع) انسجام و شوری در کشور ایجاد کرد که دنیا را از انسجام، عشق، صمیمیت و یکدلی مردم نسبت به شهدا در بهت فرو برد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان سال «جهش تولید» ازسوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ابراز کرد: نامگذاری این سال وظیفه همه مردم و مسئولان را مشخص می‌کند که باید در جهت جهش تولید تلاش و برنامه ریزی کنند.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه سال گذشته در زمینه تولید کارهای خوبی انجام گرفت ولی امسال سال «جهش تولید» نام گذاری شده، ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت‌های ارزشمند کشور در زمینه تولید، باید از آنها در جهت تحقق فرمان مقام معظم رهبری بهره برداری لازم را داشته باشیم.
حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: به کار گرفتن این ظرفیت‌ها می‌تواند مشکل بیکاری، عدم تولید درآمد، سود و ... را از بین ببرد، البته این موضوع نیاز به برنامه ریزی همه دستگاه‌ها و مسئولان دارد.
وی ابراز کرد: بسیاری از جوانانی که امروز بیکار هستند سرکار می‌روند و خانواده‌هایی که شاید با مشکل کمبود درآمد مواجه هستند، مشکل آنها برطرف می‌شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ما در گذشته تاریخ انقلاب و سرزمین خود فشارها و سختی‌های بسیاری را تحمل کردیم، ولی ملت ایران با هوش، ذکاوت، صبر و حوصله حکیمانه توانستند بر همه این مشکلات پیروز شوند و در سال‌های آینده نیز همین گونه خواهد بود.
حجت‌الاسلام حسینی گفت: مردم ما تجربه‌های خوبی در طول این سال‌ها کسب کردند و شیرینی این تجربه‌ها، یعنی صبر را چشیدند و این صبر و مقاومت را در آینده نیز تکرار خواهند کرد.
وی تاکید کرد: ملت بزرگوار ایران علیرغم مشکلاتی که دشمنان برای کشور و مردم به وجود آوردند، با صبر، مقاومت، شجاعت و جسارت در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و امروز سربلند، سرافراز، با شکوه و عظمت به راه خود ادامه می‌دهند.
امام جمعه یاسوج ضمن درود و صلوات به ارواح پاک و مقدس شهدا، امام شهدا، برای افرادی که در مسیر مبارزه با بیماری کرونا و افتخار و اعتلای ایران اسلامی و مردم تلاش می‌کنند از درگاه قدوس حق طلب صحت، موفقیت و قوت، برای بیماران طلب عافیت و سلامتی و برای اموات طلب رحمت و مغفرت کرد.

انتهای پیام
captcha