شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد به ۵ نفر رسید
کد خبر: 3887144
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد به ۵ نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون ۸۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است که از این تعداد ۵ بیمار با وجود تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی متأسفانه جان باختند.

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد به 5 نفر رسید

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، پرویز یزدان‌پناه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، امروز، 5 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون ۸۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است که از این تعداد ۵ بیمار با وجود تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی متأسفانه جان باختند.

وی در ادامه افزود: از این تعداد 2 مورد در یاسوج، یک مورد دهدشت، یکی در باشت و یک مورد هم در چرام ثبت شده است. همه جانباختگان ناشی از کروناویروس بالای ۶۲ سال سن بوده و بیماری زمینه‌ای داشتند.

یزدان‌پناه بیان کرد: از مجموع ۸۶ نفر مبتلا به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ نفر بهبودی کامل پیدا کرده، ۱۲ نفر در بیمارستان تحت مراقبت و مابقی نیز در خانه ایزوله هستند.

وی تصریح کرد: چنانچه کسی با افراد مبتلا به کروناویروس تماس داشته باید حتما به مراکز درمانی مراجعه کند تا کنترل و چک شود. هم‌چنین مردم جهت غربالگری می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت وضعیت خود را بررسی کنند.

انتهای پیام
captcha