جهش تولید تضمین‌کننده پیشرفت و تعالی کشور است
کد خبر: 3887349
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

جهش تولید تضمین‌کننده پیشرفت و تعالی کشور است

مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری سال ۹۹ به نام سال «جهش تولید» از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را تضمین‌کننده پیشرفت و تعالی کشور برای رونق بیشتر اقتصادی، رفع فقر و محرومیت‌ها دانست.

جهش اقتصادی تضمین کننده پیشرفت و تعالی کشور است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز، 6 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کشور عزیز ما ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و امکانات مادی در زمینه‌های مختلف دارد که با بهره‌گیری از آنها می‌توان شاهد تحرک اقتصادی در بخش‌های مختلف بود.

وی نیروی جوان، متعهد، مستعد، تحصیل‌کرده و علاقه‌مند به اشتغال مولد در کشور را نیز فرصتی دیگر برای تحقق این شعار بنیادی برای حل مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: راه نجات کشور در زمینه مشکلات اقتصادی تکیه بر ظرفیت‌های داخلی برای جهش تولید خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نظام اسلامی در ۴۱ سال گذشته با اتکال به خداوند،عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی سرافرازانه از توطئه‌ها و ناگواری‌ها با تحمل سختی‌ها عبور کرده، اظهار امیدواری کرد: حلول سال نو، سر آغاز رهایی از روزهای سخت و پرملال گذشته و نشان‌دهنده روزهای روشن و پرامید آینده باشد.

جت‌الاسلام جنتی‌پور بیان کرد: سال جهش تولید فرصتی برای بهبودی اوضاع اقتصادی ایران اسلامی است که باید مسئولان با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری برنامه ریزی‌های لازم را برای تحقق شعار سال انجام دهند تا شاهد جهش اقتصادی باشیم که در زندگی مردم قابل لمس باشد.

وی از تلاش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای تحقق شعار سال خبر داد و تصریح کرد: کارکنان اوقاف و امور خیریه ضمن سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری از همه ظرفیت‌های بقاع متبرکه برای جامعه عمل پوشیدن به شعار سال استفاده خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تلاش برای احیای موقوفات و سرمایه‌گذاری در این زمینه را از جمله برنامه‌های این اداره کل برشمرد.

انتهای پیام
captcha