دانش‌آموزان کهگیلویه‌وبویراحمد ظرفیتی برای تبیین شعار امسال هستند
کد خبر: 3888334
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

دانش‌آموزان کهگیلویه‌وبویراحمد ظرفیتی برای تبیین شعار امسال هستند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان این استان به همراه اولیای آنها و معلمان ظرفیتی مهم برای تبیین هر چه بیشتر شعار امسال با عنوان جهش تولید هستند.

دانش‌آموزان کهگیلویه‌وبویراحمد ظرفیتی برای تبیین شعار امسال هستند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بوویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز، 12 فروردین‌ماه اظهار کرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم در مورد اهمیت شعار امسال و ضرورت تحقق مطلوب آن جزو رویکردهای اصلی مسئولان آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد بوده و با جدیت پیگیری می‌شود.
وی افزود: علاوه بر این مسئولان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق آموزشی ۱۳ گانه کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق شعار امسال با دیگر متولیان امر و دستگاه های اجرایی استان نیز تعامل، همکاری و مشارکت می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توسعه مهارت آموزی در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، مراکز یادگیری محلی سوادآموزی، مراکز شبانه روزی و هنرستان‌های کشاورزی این استان از مهمترین اولویت‌های کاری مسئولان آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی استان برای تحقق شعار امسال خواهد بود.
زارع‌پور تصریح کرد: تبیین شعار امسال در آیین‌های صبحگاهی و عصرگاهی مدارس، اجرای سرود و نمایش و برگزاری مسابقه انشانویسی بین دانش آموزان هر سه مقطع در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ نیز جزو برنامه‌های فرهنگی مورد نظر مسئولان آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق آموزشی ۱۳ گانه کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق بهینه آن است.

انتهای پیام
captcha