تولید ۴ فیلم کوتاه مقابله با کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3888611
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

تولید ۴ فیلم کوتاه مقابله با کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد از تولید و انتشار چهار فیلم کوتاه با موضوع مقابله با ویروس منحوش کرونا ازسوی این نهاد خبر داد.

تولید4 فیلم کوتاه مقابله با کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری استان، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، هنرمندان حوزه هنری تلاش کردند تا به شیوه‌های مختلف و با تولید آثار هنری تاثیرگذار، به مسئولیت اجتماعی خود در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا عمل کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر کشور از ابتدای اسفندماه تلاش کردیم تا از انجام هرگونه فعالیت هنری اجتماع محور خودداری شود و در عوض به سمت تولید محتوا در زمینه‌های مختلف برای فضای مجازی گام برداشتیم.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این راستا در حوزه فیلم تاکنون 4 فیلم کوتاه متناسب با فضای مجازی با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین فداکاری‌های کادر درمانی استان تولید و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است.

اسلامی بیان کرد: فیلم کوتاه «پاکبان ضدویروس نیست» به کارگردانی سعید کریمی، اشک‌های یک پدر و خواهش به کارگردانی سیدجواد هادی‌اصل و همچنین انیمیشن آخرین عید دیدنی عناوین فیلم‌های تولید شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این مدت است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون سه اثر کوتاه دیگر و یک فیلم مستند از کل فرآیند مقابله با کرونا در استان در دست تولید است، تصریح کرد: علاوه بر این فراخوان تولید فیلم‌های کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن با موضوع پیشگیری از کرونا و ایثار و فداکاری کادر درمانی استان نیز منتشر شده و از آثار تولید شده در این زمینه حمایت می‌شود.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مانایی و تاثیرگذاری زبان هنر، یادآور شد: ایجاد و تقویت امید و نشاط در جامعه در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی و در خانه ماندن مردم، یکی از مؤلفه‌های مهم در مقابله با ویروس کرونا بوده که تلاش می‌کنیم با تولید آثار هنری مرتبط، حداقل قدم کوچکی در این راستا برداریم.

انتهای پیام
captcha