تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3888909
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کهگیلویه‌وبویراحمد

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد خواستار قاطعیت بیشتر مسئولان استان برای ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان شد.

تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، حسین کلانتری، استاندار امروز، 16 فروردین‌ماه در نشست با فرمانداران شهرستان‌ها که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، خواستار قاطعیت بیشتر فرمانداران و مسئولان شهرستان‌های استان برای ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا 20 فروردین‌ماه شد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجدانه فرمانداران و مسئولان شهرستانی برای ممانعت از حضور مردم در طبیعت در روز 13 فروردین‌ماه، تصریح کرد: در صورتی که غربالگری شهرستانی به‌صورت 100 درصد انجام شود از فرمانداران و مدیران بهداشت آن شهرستان به‌صورت ویژه تقدیر می‌شود.

استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره به تمهیدات دولت برای اعطای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های کم‌بضاعت، افزود: از فرمانداران درخواست می‌شود خانواده‌های قرنطینه‌ای را که به لحاظ اقتصادی مشکل دارند شناسایی و نیازهای آن‌ها را برطرف کنند.

کلانتری ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار، اضافه کرد: اگر تست کووید 19 فردی مثبت شد فرمانداران و مدیران بهداشت مؤظفند به خانواده و محل کار آن شخص اطلاع داده و از آن‌ها بخواهند برای انجام غربالگری به مراکز درمانی مراجعه کنند.

وی از فرماندار چرام خواست برای کنترل مهمانانی که پیشتر به این شهرستان سفر کرده‌اند، تمهیدات بیشتری در نظر گرفته شود همچنین مراکز غربالگری در این شهرستان افزایش یابد.

در این ویدیو کنفرانس فرمانداران نیز با تشریح عملکرد شهرستان‌ها برای مبارزه و کنترل ویروس کرونا و اعلام آمار و نتایج اقدامات پیشگیرانه، پیشنهاداتی هم برای کنترل هر چه بهتر این ویروس ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha