برگزاری جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3888952
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

برگزاری جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری جشنواره مجازی رسانه‌ای پیشگیری از کرونا در استان خبر داد.

برگزاری جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 16 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بدون تردید جامعه فرهنگ و هنر و به‌ویژه اصحاب رسانه در راه پیشگیری و مبارزه با کرونا مجاهدانه تلاش کردند.

وی با بیان اینکه شایسته بود به پاس این تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه، جشنواره‌ای برای تکریم و تجلیل از فعالیت آن‌ها در دوره ویروس کرونا برگزار کنیم، افزود: این جشنواره با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، بسیج رسانه سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌و‌بویراحمد اضافه کرد: این جشنواره در چهار بخش تیتر و خبر، مقاله و گزارش، کلیپ خبری و عکس خبری برگزار می‌شود.

پیرسبزی در ادامه با اشاره به موضوعات این جشنواره، تصریح کرد: کرونا و امیدبخشی به جامعه، کرونا و آگاهی‌بخشی به جامعه، فرهنگ‌سازی بهداشت عمومی، فرهنگ‌سازی شعار در خانه بمانیم، ایثار و جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و دستگاه‌های مختلف استان، پاسخ به شایعات و همچنین مطالبه‌گری از مسئولان، محورهای اصلی موضوعات جشنواره هستند.

وی بیان کرد: هر یک از اصحاب رسانه مجاز به ارسال ۲ اثر منتشر شده در بازه زمانی اسفند ۱۳۹۸ تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ هستند.

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌و‌بویراحمد همچنین نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را از طریق پیام‌رسان‌های سروش و واتس آپ به شماره ۰۹۱۷۳۴۴۸۰۲۱ دانست و بیان کرد: مهلت ارسال آثار ۲۵ فروردین‌ماه است. جزئیات برگزاری این جشنواره در فراخوان و پوستر و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha