اجرای طرح «بهار در بهار» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3889458
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

اجرای طرح «بهار در بهار» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد از اجرای طرح بهار در بهار در راستای برگزاری برنامه‌های جشن نیمه شعبان خبر داد.

اجرای طرح مجازی «بهار در بهار» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 18 فروردین‌ماه در نشست هم‌اندیشی نیمه شعبان که با حضور فعالان فرهنگی یاسوج برگزار شد، گفت: به‌کارگیری شیوه‌های نوین و ابتکارات با استفاده از فضای مجازی می‌توانند در این وضعیت برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های نیمه شعبان کمک کند.

وی جشن‌های خانگی، نصب پرچم یا مهدی(عج) بر سر درب منزل، برگزاری مسابقه نقاشی در رده‌های سنی مختلف، مقالات و دل‌نوشته‌های مهدوی و تولید محتوا و پوستر و پاسخ‌گویی به شبهات از طریق روحانیان مستقر را از برنامه‌های اجرایی طرح عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد با بیان اینکه شیوع کرونا و محدودیت‌ها و محرومیت‌ها باعث رفع تکلیف و سلب مسئولیت در عرصه فرهنگی نمی‌شود، تصریح کرد: باید ضمن احترام به تدابیر اتخاذ شده توسط ستاد مقابله با کرونا، با به‌کارگیری شیوه‌های نوین و ابتکاراتی که تعارضی با ممنوعیت‌ها ندارد، نسبت به فضاسازی فرهنگی و برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های نیمه شعبان اقدام کرد.

حجت‌الاسلام افتخاری نقش فضای مجازی در ترویج مباحث دینی و مذهبی را به‌عنوان یک ظرفیت عنوان و بیان کرد: بخش زیادی از مخاطبان ما در فضای مجازی حضور دارند و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha