۳۱ فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در پویش «با کتاب در خانه»
کد خبر: 3889781
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

۳۱ فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در پویش «با کتاب در خانه»

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: با توجه به استمرار شرایط اضطراری ناشی از ویروس کووید ۱۹ در کشور، شرکت در پویش «با کتاب در خانه» تا پایان ۳۱ فروردین‌ماه تمدید شد.

31 فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در پویش«با کتاب در خانه»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 19 فروردین‌ماه اظهار کرد: در پویش «با کتاب در خانه»، کودکان و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ‌های کوتاه دو دقیقه‌ای که در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر می‌‌کنند، به معرفی کتابی می‌‌پردازند که در قرنطینه خانوادگی مطالعه کرده‌‌اند.

وی افزود: کودکان و نوجوانان در این کلیپ از معرفی ساده کتاب فراتر می‌روند و وارد گفت‌‌وگو با نویسنده، شخصیت‌‌ها و دوستانشان می‌‌شوند و نظرشان را درباره کتاب اعلام می‌کنند.

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: با توجه به استمرار شرایط اضطراری ناشی از ویروس کووید ۱۹ در کشور، ادامه تعطیلی مدارس و درخواست خانواده‌‌ها در شهرهای مختلف برای فرصت بیشتر برای مطالعه کتاب و تهیه فیلم و کلیپ‌ از گزارش کودکان و نوجوانان و براساس نظر مشورتی هیئت داوران، شرکت در این پویش تا پایان ۳۱ فروردین تمدید شد.

پیرسبزی یادآور شد: پویش «با کتاب در خانه» یک پویش سراسری و آزاد کتاب‌‌خوانی است و محدود به کتاب‌‌های خاصی نیست. در این مدت که ناشران الکترونیک کتاب‌‌ها را با تخفیف عرضه می‌‌کنند فرصت مناسبی برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌‌شود تا کتاب‌‌ها و آثار جدیدی را مطالعه کنند.

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه کتاب‌‌هایی با موضوع ویروس کرونا به‌صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است، اضافه کرد: پر کردن فرم شرکت در پویش در پایگاه اینترنتی شبکه ترویج کتاب‌‌خوانی به نشانی http://bookpromotion.ir الزامی است.

پیرسبزی تصریح کرد: پویش با کتاب در خانه، نوروز امسال، براساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌‌ریزی فرهنگی و کتاب‌‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب، شبکه شهر‌ها و روستا‌های دوستدار کتاب و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی همه استان‌‌ها راه‌اندازی شد.

انتهای پیام
captcha