اجرای طرح «‌۱۰۰ ثانیه با قرآن» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3902590
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

اجرای طرح «‌۱۰۰ ثانیه با قرآن» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه‌و‌بویراحمد از اجرای طرح تفسیر کوتاه قرآن در ۱۰۰ ثانیه ویژه ائمه جماعات و اساتید قرآنی در استان خبر داد.

اجرای طرح « ۱۰۰ ثانیه با قرآن» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علیرضا دولت‌آبادی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد ‌استان امروز، 13 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح ملی رزمایش، ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان با عنوان «راهکار» ویژه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور در ماه رمضان امسال از طرف ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کشور تعریف شد.

وی استفاده از ظرفیت‌های «مسجد، محله و خانواده» در این طرح را مهم دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مسجد از اهداف اصلی این طرح است.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان یادآور شد: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد با محوریت امام جماعت، دارالقرآن‌ها، همراهی هیئت امنای هر مسجد، هیئت‌های حسینی، پایگاه مقاومت بسیج، خیرین و سایر تشکل‌‌های مردمی محلات می‌توانند با رویکردهای شبکه‌سازی، جریان‌سازی، اعتمادسازی و برنامه‌‌های عملیاتی در این راستا فعالیت کنند.

دولت‌آبادی یکی از برنامه‌هایی که در ذیل طرح ملی «راهکار» برگزار می‌شود را طرح «تفسیر کوتاه قرآن در ۱۰۰ ثانیه» دانست و ادامه داد: این طرح ویزه ائمه جماعات مساجد و اساتید قرآنی است.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این طرح ائمه جماعات فعال در مساجد و اساتید قرآنی آیه‌ای از قرآن را در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه تفسیر و این کلیپ را در کانال مربوطه به ثبت می‌رسانند.

وی انس و آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان جامعه را با کلام نورانی قرآن از اهداف این طرح عنوان و تصریح کرد: با توجه به امتیازدهی به این طرح، باید کلیپ‌های تولیدی در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت برسد.

دولت‌آبادی بیان کرد: ائمه جماعات در قالب طرح یک یا چند آیه را در مدت زمان اعلام شده تفسیر می‌کنند و پس از ثبت کلیپ در سامانه بچه‌های مسجد، آن را به شماره ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha