اجرای طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3902970
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

اجرای طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷» ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

اجرای طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، علیرضا دولت آبادی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 15 خردادماه اظهار کرد: طرح ملی رزمایش، ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان با عنوان «راهکار» ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در ماه مبارک رمضان امسال از طرف ستاد کانون های فرهنگی مساجد کشور تعریف شد.
وی استفاده از ظرفیت‌های «مسجد، محله و خانواده» در این طرح را مهم دانست و افزود: استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مسجد از اهداف اصلی این طرح است.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای گرامی داشت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی پیش بینی شده، اجرای طرح «خلاصه نویسی خط 57» است، ضمن اینکه مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
دولت آبادی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در طرح «خلاصه نویسی خط 57» می‌توانند با نکته برداری از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) در این طرح حضوری فعال داشته باشند.
وی آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه را با اندیشه‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را از اهداف طرح برشمرد و تصریح کرد: برای ۱۰ نفر از برگزیدگان 10 جایزه یک میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد آخرین مهلت ارسال آثار را تا پایان خردادماه جاری دانست و ابراز کرد: شرکت کنندگان پس از ارسال آثار به شماره واتساپ ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ این فعالیت را در سامانه بچه‌های مسجد، ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha