۸ پروژه درمانی در کهگیلویه‌وبویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3903189
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

۸ پروژه درمانی در کهگیلویه‌وبویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌و‌بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری از ۸ پروژه بهداشتی و درمانی در این استان خبر داد.

۸ پروژه درمانی در کهگیلویه‌وبویراحمد به بهره برداری می‌رسد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان امروز، 17 خردادماه اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای آینده با حضور یکی از مسئولان ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 8 پروژه بهداشتی و درمانی با 410 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بهره‌برداری از 6 پروژه‌ بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های مختلف، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آموزشی ـ درمانی شهید مفتح و ام آر آی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت‌آباد و بیمارستان شهید جلیل از جمله این پروژه‌ها‌ست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌و‌بویراحمد ابراز کرد: عملیات اجرایی ساختمان کلینیک تخصصی یاسوج با زیربنای 6 هزار متر مربع در 5 طبقه در سال 86 آغاز شد که برای تکمیل و بهره‌برداری از آن هزینه‌ میلیاردی شده است.

یزدان‌پناه بیان کرد: بر اساس توافق‌ صوت گرفته با وزارت بهداشت یک دستگاه MRI زیمنس 1.5 تسلا برای بیمارستان شهید جلیل یاسوج خریداری و نصب شده که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و بخشی از دغدغه‌های بیماران رفع می‌شود.

وی ابراز کرد: در اواخر فروردین‌ماه امسال با رایزنی و پیگیری‌های انجام شده سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اعتبار 50 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که بررسی‌ها نشان می‌دهد رضایت بیماران را به همراه داشته است.

انتهای پیام
captcha