فعالیت مجازی ۱۵۰ پایگاه اوقات فراغت در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3907607
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

فعالیت مجازی ۱۵۰ پایگاه اوقات فراغت در کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۰ پایگاه اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان استان، به صورت مجازی فعالیت می‌کنند.

فعالیت مجازی ۱۵۰ پایگاه اوقات فراغت در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سیدبهاءالدین ملک حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان امروز، 9 تیرماه اظهار کرد: پایگاه‌های اوقات فراغت از طریق فضای مجازی و برنامه شاد معرفی می‌شوند و دانش‌آموزان با نام‌نویسی در سامانه همگام در رشته‌های مورد علاقه فعالیت خود را انجام می‌‌دهند.

وی افزود: ۱۲ کانون فرهنگی، هنری، تربیتی و ۱۳ دارالقرآن کریم نیز برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند.

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، هلال احمر و پیشتازان در این برنامه‌ها فعالیت می‌کنند.

همچنین، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گفت: برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزان بر اساس سند تحول بنیادین با شعار هر دانش‌آموز یک مهارت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به پرهیز از موازی‌کاری در برنامه اوقات فراغت، افزود: ۳۲ مدرسه منتخب، ۱۳ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و ۲۳ سالن ورزشی نیز برای اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که محتوای آن‌ها موجب تغییر رفتار شود، اجرای برنامه‌های اوقات فراغت با محوریت شعار سال رهبری اجرا می‌شود.

بنابر این گزارش، همچنین، کبری اخلاقی‌نیا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز گفت: برنامه‌های این کانون با محور استعدادیابی در ۳ بخش آفلاین، حضوری و بر خط انجام می‌شود.

همچنین، سیدنظام مرادی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان نیز گفت: امسال کانال مجازی تابستان شاد ایجاد و مهارت‌های اجتماعی آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha