تولید ۵۰ ویژه‌برنامه دفاع مقدسی در شبکه دنا
کد خبر: 3907966
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

تولید ۵۰ ویژه‌برنامه دفاع مقدسی در شبکه دنا

شبکه استانی دنا با تولید ۵۰ ویژه‌برنامه به استقبال چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس می‌رود.

تولید ۵۰ ویژه برنامه دفاع مقدس در شبکه استانی دنابه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای استان، امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای استان روز گذشته، 10 تیرماه در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خواستار مشارکت ادارات و نهاد‌های فعال در دوران دفاع مقدس شد.

وی پاسداشت حماسه‌های دوران دفاع مقدس و آشنا ساختن نسل‌های بعد از آن دوران را یک ضرورت فرهنگی دانست و افزود: برنامه‌سازان شبکه استانی دنا به‌زودی تولید و پخش ویژه‌برنامه‌های مربوط به دفاع مقدس را آغاز می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان اضافه کرد: اغلب این برنامه‌ها گفت‌وگومحور است و بر چگونگی، چرایی و باید‌های این دوران پرافتخار متمرکز خواهند بود.

وی بیان کرد: حضور پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس در برنامه‌های مختلف شب‌های شیدایی که در دهکده دفاع مقدس برگزار می‌شود، علاوه بر جذابیت بیشتر، به رونق این برنامه‌ها کمک می‌کند.

رئوف حضور مردم استان را در عرصه‌های دفاع تعیین‌کننده و به‌ یاد ماندنی دانست و اضافه کرد: در برنامه‌های پیش رو دست کم از ۱۰۰ وصیت‌نامه شهدا به‌عنوان منابع معتبر در تولید برنامه‌ها بهره‌برداری خواهد شد. علاوه بر سیمای استانی، برنامه‌های مربوط به چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بخش‌های مختلف خبری و واحد صدای استان نیز تولید و پخش می‌شود.

همچنین، حسن حکمتیان‌راز، فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز در این نشست، گفت: به همین منظور عملیات فتح‌المبین در دهکده دفاع مقدس بازسازی می‌شود. تیپ ۴۸ سپاه فتح استان، تاکنون ۹ مورد از عملیات‌های مهم از جمله کربلای یک، کربلای ۴ و ۵ و والفجر ۸ را برای آشنایی نسل جوان با حماسه‌های ماندگار بازسازی کرده است.

بنا براین گزارش، سعید برومندزاده، معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز از صدا‌وسیمای مرکز استان برای تولید برنامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: این برنامه‌ها برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در طول سال و هفته دفاع مقدس تولید و پخش شده است.

وی یادآور شد: در برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس علاوه بر بازخوانی ارزش‌های دفاع مقدس، توطئه‌های دشمنان نظام تبیین می‌شود.

انتهای پیام
captcha