فعالیت ۱۵۵ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 3908926
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

فعالیت ۱۵۵ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: ۱۵۵ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان هر سه مقطع تحصیلی در این استان فعال هستند.

155 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد روز گذشته، 15 تیرماه اظهار کرد: 155 پایگاه در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه‌و‌بویراحمد دایر شده است. فعالیت این پایگاه‌ها آغاز شده و تا ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۹ نیز ادامه دارد.

وی بیان کرد: کلاس‌ها و دوره‌های غنی‌سازی اوقات فراغت امسال در کشور و این استان به دلیل شیوع بیماری کرونا تفاوت اساسی نسبت به سال‌های گذشته دارد. بخش عمده‌ای از برنامه‌ها و فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت امسال در کشور و کهگیلویه‌و‌بویراحمد در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) اجرا می‌شود.

زارع‌پور تصریح کرد: تشکل‌های دانش‌‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی و جمعیت هلال احمر کهگیلویه‌و‌بویراحمد برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت امسال با اداره‌کل آموزش و پرورش این استان همکاری و مشارکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ۱۵۵ پایگاه، تعدادی از مدارس، پژوهشسراها، کانون‌های فرهنگی و هنری، سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان این استان پیش‌‌بینی شده است. شعار برنامه‌ها و فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت امسال در کشور و کهگیلویه‌و‌بویراحمد «هر دانش‌‌آموز یک مهارت» است.

انتهای پیام
captcha