دبیر جدید امر به معروف کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی شد
کد خبر: 3914299
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

دبیر جدید امر به معروف کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه پیشقدم به‌عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه‌وبویراحمد منصوب شد.

دبیر جدید امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، حجت‌الاسلام حامد ترکاشوند، مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر کشور روز گذشته، ۱۲ مردادماه در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رویکرد جدید و پویاسازی این ستاد در کشور، اظهار کرد: معاونت‌های مطالبه‌گری و اجتماعی و همچنین آموزش، فرهنگ و رسانه در ستاد مذکور تشکیل‌ شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ پاسدار سیدمحمدفتح حسینیان و امام جمعه مرکز استان کهگیلویه‌وبویراحمد، افزود: باید از ظرفیت‌های بسیار بالای این استان برای تبیین و تشریح رویکردهای جدید این فریضتین مغفول مانده و واجب الهی در کنار نماز، روزه، خمس، زکات و حج استفاده شود.

حجت‌الاسلام ترکاشوند از تبیین ۱۶ عرصه تخصص گروه‌های امر به‌ معروف و نهی از منکر خبر داد و یادآور شد: عرصه‌های اجتماعی، اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، تفریحات سالم و ورزش، عفاف و حجاب، حقوقی فرهنگی، کارگری، گردشگری، مبارزه با مفاسد، محیط‌ زیست، مسئولان، مهندسی و هنر رسانه در ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر تعریف‌ شده است.

یادآور می‌شود، در پایان حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه پیش‌قدم به‌عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر کشور قرائت شد.

انتهای پیام
captcha