راهیابی ۵ نمایش به جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی
کد خبر: 3915684
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

راهیابی ۵ نمایش به جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی

رئیس اداره ارشاد کهگیلویه از راهیابی ۵ نمایش به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد.

راهیابی ۵ نمایش قرآنی به جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سیدایرج کاظمی‌جو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از راهیابی پنج نمایش به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

وی افزود: هیئت داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی ۹ اثر نمایشی، پنج اثر را به‌عنوان برگزیده به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی معرفی کردند.

رئیس اداره ارشاد کهگیلویه هیئت داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی علوم قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد را متشکل از زهرا نجف‌پور، رضا شریعتی‌راد و رضا رفیعی از هنرمندان فعال و توانمند در عرصه بازیگری و کارگردانی و ادبیات نمایشی استان عنوان کرد.

کاظمی‌جو اسامی آثار راه‌یافته به جشنواره را شامل نمایش سرگذشت نابهنگام نویسنده داوود پارسا و کارگردان معصومه جهانپور از لیکک، گروه تئاتر ترمه، نمایش در کلبه ما رونق اگر نیست، صفا هست نویسنده و کارگردان یاسر خالقی از لنده گروه تئاتر فردا از لنده، سند نویسنده و کارگردان افضل محمدی گروه تئاتر مردم از دهدشت، نمایش سد معبر نویسنده و کارگردان داوود پارسا گروه تئاتر پارسا تئاتر از گچساران و نمایش گوهر نویسنده پژمان شاهوردی و کارگردان مجید نیک‌پور گروه تئاتر وار از یاسوج اعلام کرد.

یادآور می‌شود، این جشنواره از 21 تا 25 مردادماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین به‌مناسبت هفته قرآن و عترت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha