دیدار رئیس اداره ارشاد آران و بیدگل از مرکز جامعه بیت‌الزهرا‌(س)
کد خبر: 3915951
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

دیدار رئیس اداره ارشاد آران و بیدگل از مرکز جامعه بیت‌الزهرا‌(س)

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به همراه جمعی از قرآنیان شهرستان از مرکز جامعه بیت الزهرا(س) بازدید کردند.

به گزارش ایکنا؛ سعید ضابطی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به منظور آشنایی با فعالیت‌های مرکز جامعه بیت الزهرا(س) از این مرکز بازدید به عمل آورد و به دنبال آن طی جلسه‌ای با اعضا و مدیریت این مرکز به  گفت‌و‌گو پرداخت.

حسین خبیری از اعضای هیئت مدیره و مریم علیزاده، مدیر داخلی، غلامرضا حمزه‌ای، مسئول پیگیری بازسازی ساختمان بیت‌الزهرا(س) و علیرضا نوحی، عضو شورای بازسازی در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، بانوان عضو مرکز جامعه بیت الزهرا(س)، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ بخش‌های مختلف مرکز و همچنین کمبود و سختی‌ها پرداختند.

خبیری از اعضای هیئت مدیره ضمن تشکر از فعالیت گسترده بانوان گفت: این مؤسسه با وجود استقرار مرکز جامعه بیت الزهرا(س) در فضای ساختمان سه طبقه، اما با کمبودهای بسیاری در راستای آموزش و فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی همراه است. این مرکز به دلیل گستردگی فعالیت‌های متنوع قرآنی و تبلیغی نیازمند فضا و مکان جداگانه‌ای برای هر فعالیت است.

در ادامه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل پس از تشکر از فعالیت‌های بانوان و قرآنیان فعال در این مرکز، همکاری خود را برای هماهنگی با امام جمعه شهرستان و سهولت در اخذ مجوز از شهرداری به منظور بازسازی ساختمان مؤسسه و پیگیری کارهای اداری در سطوح فعالیت مالی قرآنی اعلام کرد.

همچنین در حاشیه این بازدید، به شش نفر از مبلغان که در برنامه سیمای قرآن، حائز رتبه شدند، تقدیرنامه و جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha