برگزاری دوره تربیت کنشگر حوزه خانواده ویژه دانشجویان اردبیلی
کد خبر: 3915977
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

برگزاری دوره تربیت کنشگر حوزه خانواده ویژه دانشجویان اردبیلی

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل، گفت: دوره تربیت کنشگر حوزه خانواده با هدف تربیت افراد با توانایی مطالبه‌گری، تحلیل‌گری و جریان‌سازی در فضای مجازی از ۲۰ مردادماه آغاز شد.

دوره تربیت کنشگر حوزه خانواده ویژه دانشجویان اردبیلی آغاز می‌شودحسین مظفری، مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری دوره تربیت کنشگر حوزه خانواده در استان اردبیل خبر داد و گفت: در این دوره به دنبال تربیت افراد با توانایی مطالبه گری، تحلیل گری و جریان سازی در فضای مجازی هستیم.
وی تصریح کرد: این دوره در راستای نقش‌آفرینی تخصصی بسیج دانشجویی برای حل آسیب‌های اجتماعی و افزایش اثبات کارآمدی نظام در حوزه مباحث خانواده در استان اردبیل برگزار می‌شود.
مظفری بیان کرد: در این دوره استادان هدایت نیا، مهدیزاده، امام قلی، کتابچی، خراسان و، ولی مراد برای تدریس حضور دارند و کلاس‌های این دوره برای خانم‌ها و آقایان به صورت مجزا برگزار خواهد شد.
مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل افزود: زمان ثبت نام و حضور در این دوره از ۲۰ مرداد برنامه ریزی شده و کلاس‌های آن به صورت مجازی و از طریق سایت RAFDA.IR برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در این دوره دروسی مانند جریان شناسی فمینیسم، طلاق، ازدواج، جمعیت، خانواده در غرب، سقط جنین، ازدواج موقت، تربیت جنسی، سن ازدواج، خانواده در نهاد‌ها و قوانین ایران، توییتر، اینستاگرام، ایده پردازی، فن مصاحبه و تدوین آموزش داده می‌شود.
مظفری، تأکید کرد: کنشگران نیازمند مهارت‌افزایی، تسلط به مبانی و محتوا‌ها هستند به همین جهت این دوره با همکاری سفیر فیلم طراحی شده و دانشجویان می‌توانند در این پودمان شرکت کرده و مهارت‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام
captcha