خدمات ارتباطی شهر‌های شمالی استان اردبیل نیازمند بازنگری است
کد خبر: 3915983
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

خدمات ارتباطی شهر‌های شمالی استان اردبیل نیازمند بازنگری است

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز، گفت: خدمات ارتباطی و زیرساخت فناوری ارتباطات در شهر‌های شمالی استان اردبیل، نیازمند بازنگری است.

خدمات ارتباطی شهر‌های شمالی استان اردبیل نیازمند بازنگری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس جهانگیرزاده، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار، اصلاندوز، ۲۱ مردادماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: دیداری با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص پوشش شبکه تلفن همراه، رومینگ و عدم سرعت کافی اینترنت شهر‌های شمالی استان اردبیل صورت گرفت و موافقت‌هایی برای افزایش توانمندی‌های این شهرستان‌ها مطرح شد.
نماینده منتخب مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز تصریح کرد: افزایش ظرفیت ارائه خدمات اینترنتی از ۲G به ۴G از مهمترین نیاز‌های رفع مشکلات ارائه خدمات اینترنتی در شهرستان بیله سوار است.
وی اظهار کرد: نصب و راه اندازی «بی تی اس» تلفن همراه از دیگر نیاز‌های ضروری در حوزه ارتباطات در شهرستان بیله سوار است که باید مسئولان حوزه ارتباطات به آن توجه داشته باشند.
جهانگیرزاده تاکید کرد: در شهرستان پارس آباد نیز برای مناطق دور افتاده و نقاط کور مرزی نیز نیازمند نصب و راه اندازی «بی تی اس» تلفن همراه و افزایش ظرفیت ارائه خدمات اینترنتی از ۲G به ۴G از دیگر نیاز‌های مهم در منطقه است.
وی افزود: مشکلات حوزه ارتباطات بخش‌های انجیرلو و قشلاقات شور گل نیز با وزیر ارتباطات مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
نماینده منتخب مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز بیان کرد: امیدواریم با توانمندی‌های وزیر جوان ارتباطات بتوانیم مشکلات این شهرستان‌ها در زمینه افزایش ظرفیت‌های حوزه ارتباطات را رفع کنیم.
جهانگیرزاده خاطر نشان کرد: افزایش توانمندی در حوزه خدمات اینترنتی می‌تواند بسیاری از مشاغل حوزه آی تی را در این شهرستان افزایش دهد و موجب سوق نوجوانان و جوانان به مشاغل حوزه آی تی شود.

انتهای پیام
captcha