آمادگی دستگاه تعلیم‌و‌تربیت همدان برای بازگشائی مدارس
کد خبر: 3916007
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

آمادگی دستگاه تعلیم‌و‌تربیت همدان برای بازگشائی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با اقدامات صورت گرفته در کارگروه‌های مختلف، آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه در استان وجود دارد و هر سناریویی که توسط وزارت متبوع قطعی شود، اجرایی خواهد شد.

آمادگی دستگاه تعلیم‌و‌تربیت همدان برای بازگشائی مدارسبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به برنامه‌های پروژه مهر ۹۹، اظهار کرد: اجرای این برنامه‌ها از فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد و زمینه سازی‌ها در کارگروه‌های مختلف صورت گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: امسال به ابتکار استان همدان کارگروه بهداشت، ایمنی و سلامت نیز تشکیل شد تا مباحث بهداشتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: با اقدامات صورت گرفته در کارگروه‌های مختلف، آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه در استان وجود دارد و هر سناریویی که توسط وزارت متبوع قطعی شود، اجرایی خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی، خاطرنشان کرد: این کار امسال به شیوه ابقا انجام شد و در مواردی سازماندهی مجازی صورت گرفت.
پورداود با بیان این که امتحانات دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است، افزود: آزمون‌های مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان نیز طبق دستورالعمل در زمان اعلام شده، برگزار گردیده است.
وی با اشاره به ثبت نام دانش آموزان، گفت: تاکنون بیش از ۹۳ درصد دانش‌آموزان استان در سامانه سناد ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha