شرکت بیش از 18 هزار نفر در مسابقه «عید خدا با کلام خدا»
کد خبر: 3916012
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی خبر داد:

شرکت بیش از 18 هزار نفر در مسابقه «عید خدا با کلام خدا»

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمسعود میریان گفت: مسابقه پیامکی «عید خدا با کلام خدا» به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر با اهدای روزانه هشت هدیه نقدی به برگزیدگان به‌صورت روزانه انجام شد و بیش از 18 هزار نفر شرکت‌کننده از اقصی نقاط کشور در این مسابقه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، 21 مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا با اشاره به برگزاری مسابقه «عید خدا با کلام خدا»، اظهارکرد: به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر، مسابقه «عید خدا با کلام خدا» به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با همکاری شبکه خراسان رضوی و رادیوقرآن به مدت هشت روز از 11 تا 18مردادماه برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقه پیامکی با ارائه سؤالات و اهدای هشت هدیه نقدی یک میلیون ریالی و اعلام اسامی برندگان به‌صورت روزانه انجام شد و بیش از 18 هزار نفر شرکت‌کننده از اقصی نقاط کشور در این مسابقه حضور داشتند.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی بیان کرد: این مسابقه با موضوع تبیین جایگاه رفیع ولایت در قرآن کریم با ارائه مطالب توسط حجت‌الاسلام نظافت یزدی، استاد حوزه و دانشگاه، روزانه در صفحات و کانال‌های مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در فضای مجازی بارگذاری و همچنین از شبکه استانی خراسان رضوی و رادیوقرآن پخش شد.

میریان، آشنایی و درک عمیق ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری به‌عنوان نماد جامعه اسلامی، تمسک جستن به این اصل و تأثیرآن در ثبات و پایداری عدالت در جامعه اسلامی و جلوگیری از نفوذ دشمنان از دیدگاه قرآن را از مهم‌ترین اهداف این مسابقه برشمرد.

وی دهه ولایت را فرصتی مغتنم برای تبیین اساسی‌ترین اهداف و آرمان‌های اسلام و ائمه اطهار(ع) دانست و گفت: رخنه در اعتقادات، تضعیف باورها و تفکرات و ناتوا‌ن‌سازی نوجوانان و جوانان در تصمیم‌گیری‌های سرنوشت‌ساز از اهداف مهم دشمن است که باید با اجرای چنین برنامه‌‌های هدفمند و منسجم در مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی در راستای تحقق و تبیین اهداف اسلام در جامعه قدم مؤثری برداشت.

مهدی دهقانی اشکذری
انتهای پیام
captcha