رسالت اصحاب رسانه در بیان واقعیت و معضلات جامعه
کد خبر: 3916033
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

رسالت اصحاب رسانه در بیان واقعیت و معضلات جامعه

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: اصحاب رسانه برای بیان واقعیت و معضلات جامعه وظیفه و رسالت سنگینی دارند که لازم است آحاد جامعه در انجام صحیح این ماموریت با آنان همراهی کنند.

رسالت اصحاب رسانه در بیان واقعیت و معضلات جامعه بسیار سنگین استبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۱ مردادماه در نشست صمیمی که به مناسبت روز خبرنگار در محل دفتر خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه برای بیان واقعیت و معضلات جامعه وظیفه و رسالت سنگینی دارند که لازم است آحاد جامعه در انجام صحیح این ماموریت با آنان همراهی کنند.
اوچی اردبیلی افزود: گرچه نامهربانی‌ها در مسیر تولید و انعکاس اخبار فراوان است، اما خبرنگاران واقعی با تحمل این مصایب همواره در رساندن پیام به جامعه و ایفای نقش و رسالت خود بسیار دقیق عمل کرده‌اند.
وی فعالیت خبرگزاری ایسنا و ایکنا در اردبیل را در انعکاس اخبار واقعی جامعه یادآور شد و خاطرنشان کرد: این خبرگزاری‌ها به رغم وجود مشکلات موجود در جامعه از وظیفه و رسالت خود غافل نیستند و در حوزه‌های مختلف همواره تلاش کرده‌اند تا صادقانه‌ترین و منصفانه‌ترین دیدگاه را نسبت به اخبار داشته باشند.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به ساماندهی خبرگزاری ایسنا و ایکنا با تامین فضای مناسب، ادامه داد: این نهاد جهت توانمندسازی اصحاب رسانه، آمادگی دارد خدمات آموزشی با ۵۰ درصد تخفیف به جامعه خبری استان ارائه کند.
اوچی اردبیلی با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری با اصحاب رسانه هستیم، یادآور شد: در نشست اخیر با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل مقرر شد طی تفاهم‌نامه‌ای خدمات درمانی و آموزشی در اختیار فعالین عرصه خبری قرار گیرد.
در این نشست بعد از ارائه نظرات و پیشنهادات توسط خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا برای توسعه فعالیت‌های اطلاع رسانی جهاددانشگاهی استان اردبیل از طریق این خبرگزاری‌ها، با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی از خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha