بستری ۵۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ 116 نفر بدحال هستند
کد خبر: 3916062
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

بستری ۵۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ 116 نفر بدحال هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر۵۴۰ نفر شامل موارد(قطعی، محتمل و مشکوک) به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: تعداد بیماران بستری شده بدحال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۶ نفر رسید.

بستری ۵۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ 116 نفر بدحال هستند

به گزارش ایکنا از البرز، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز روز سه‌شنبه ۲۱ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: مجموع کل موارد بستری شامل(قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزار و ۷۱۳ نفر بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۲۱۸ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۴۰ نفر شامل موارد(قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۱۶ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۷۶ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده‌اند که ۸۹ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.
کریم با اشاره به اینکه تعداد ۱۰۷ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بدحال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۶ نفر رسید.
وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جانباختگان این بیماری در استان به ۸۱۴ نفر رسید.
کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۳۴۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha