آزادی ۴ زندانی محکوم مالی در یزد از محل موقوفات
کد خبر: 3916063
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

آزادی ۴ زندانی محکوم مالی در یزد از محل موقوفات

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد با محکومیت مالی ۳۰۰ میلیون ریال و از محل موقوفات در این استان خبر داد.

آزادی ۴ زندانی محکوم مالی در یزد از محل موقوفاتحجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اجرای برنامه‌ها از قربان تا مباهله اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در این ایام توسط این اداره کل در سطح استان اجرایی شده و بخشی در حال برگزاریست.

وی ادامه داد: به این مناسبت ۴ زندانی جرائم غیرعمد با محکومیت مالی ۳۰۰ میلیون ریال و از محل موقوفات از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

زارع‌زاده با اشاره به تهیه جهیزیه برای نوعروسان گفت: در راستای شناسایی نوعروسان مستحق و نیازمند از طریق مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، هشت سری کمک جهیزیه تهیه و اقلام مورد نیاز در اختیار آنها قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان با اشاره به اجرای طرح اطعام علوی نیز گفت: در راستای نیت واقفان خیراندیش و اجرای طرح اطعام علوی بیش از  ۱۰۱ هزار و ۵۷۰ پرس غذا طبخ و طبق نیت واقف بین عموم مردم و بخشی نیز تنها بین سادات، طلاب و نیازمندان توزیع شد و همچنین تعداد زیادی از برادران اهل سنت نیز بر سر سفره امیرالمومنین (ع) میهمان شدند.

زارع‌زاده تهیه دو هزار و ۸۰ بسته کمک‌های مومنانه با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال، تهیه هشت هزار و ۲۰۰ قرص نان و بیش از یک هزار کیلوگرم شیرینی و خرما مجموعا به ارزش ۴۹۵ میلیون ریال از محل اجرای نیت موقوفات را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: همچنین دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک با هزینه بیش از ۳۲ میلیون ریال برای کادر درمان بیماران کرونایی تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به ذبح ۱۰ راس گوسفند در این ایام گفت: تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت گوسفند در کنار بسته‌های معیشتی از محل خیران با محوریت مراکز افق امامزادگان در قالب عقیقه و ... بین نیازمندان، طلاب و سادات توزیع شد.

انتهای پیام
captcha