پذیرش دانشجو در ۱۰ کد رشته در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج
کد خبر: 3916121
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

پذیرش دانشجو در ۱۰ کد رشته در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: در ۱۰ کد رشته در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی استان پذیرش دانشجو داریم.

مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج در ۱۰ کد رشته پذیرش دانشجو دارد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، سیدروح‌الله پورمحمدی، رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج روز گذشته، 21 مردادماه اظهار کرد: آموزش در این مرکز به‌صورت کارگاهی و کاربردی است و تلاش ما بر این است که دانشجویی که از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شود با کسب مهارت لازم در رشته مورد علاقه وارد بازار کار شوند.

وی با اشاره به وجود ۲۶۰ دانشجوی بانو و آقا در این دانشگاه، افزود: بیش از ۹۰ درصد دانشجویان بومی هستند.

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج با بیان اینکه این دانشگاه دارای یک عضو هیئت علمی است، تعداد مدرسان دانشگاه را ۷۵ نفر عنوان کرد.

پورمحمدی با بیان اینکه از مهرماه در رشته‌های حقوق، حسابداری و مدیریت فرهنگی دانشجو نمی‌پذیریم، تصریح کرد: کد رشته‌های کاردانی ایمنی و بهداشت، کاردانی و کارشناسی مدیریت امور اداری و دفتری، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی و کارشناسی IT و کارشناسی مدیریت کسب و کار و کاردانی بورس پذیرای دانشجویان هستند، ضمن اینکه پیش‌بینی می‌کنیم مدیریت امور اداری بیشترین متقاضیان را داشته باشد.

وی بیان کرد: مرکز علمی ـ کاربردی در کنار فعالیت‌های آموزشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان غافل نیست و هم‌پای سایر مراکز علمی و دانشگاهی در این مسیر گام بر می‌دارد. از سال ۸۶ تاکنون ۵ هزار و ۲۹ نفر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

پورمحمدی برپایی کارگاه کارآفرینی در آبان‌ماه و رویداد شتاب با موضوع گیاهان دارویی در آذرماه را از برنامه‌های اجرایی برشمرد و بیان کرد: این دو ویژه‌برنامه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس آخر شهریورماه، ویژه‌برنامه‌های روز دانشجو در روز ۱۶ آذرماه و مسابقات مناظره دانشجویی در اسفندماه از جمله برنامه‌های فرهنگی ویژه دانشجویان است که در صورت رفع ویروس کرونا برگزار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha