برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3916379
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره استانی فیلم مقاومت در استان برای اولین بار خبر داد.

برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، جمشید ارسلان‌جو، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 22 مردادماه در نشست شورای سیاستگذاری و هم افزایی شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت با بیان اینکه تاکنون این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شد، اما امسال بخش استانی نیز به آن اضافه شده اظهار کرد: نفرات برتر هر استان به جشنواره کشوری معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره صرفا با موضوع جنگ فیزیکی نیست و جنگ اقتصادی نیز به آن افزوده شده، بیان کرد: ولایت فقیه، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، سلامت، هسته ای، انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، انقلاب اسلامی آینده‌ای مبتنی بر بیانیه گام دوم، تمدن نوین اسلامی، رزمندگان بدون مرز، جوانان و زنان در انقلاب اسلامی از دیگر موضوعات این جشنواره است.
مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی اعضای بسیج، کارکنان نیرو‌های مسلح و افراد غیر بسیجی نیز می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه بسیج جامعه پزشکی استان ارائه دهند.
ارسلان‌جو با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش دفاع مقدس و بسیج است، یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در دو مرحله پایان مردادماه و هفته بسیج تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha