برگزاری رزمایش «شور عاطفه‌ها» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3922536
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

برگزاری رزمایش «شور عاطفه‌ها» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، رزمایش ایران همدل با موضوع «شور عاطفه‌ها» با هدف تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در استان از ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر برگزار می‌شود.

برگزاری «شور عاطفه‌ها» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 22 شهریورماه اظهار کرد: هر ساله در آستانه سال تحصیلی، جشن عاطفه‌ها به‌همت کمیته امداد و با همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سازمان دانش‌آموزی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شد.

وی افزود: امسال به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و تداوم شیوع ویروس کرونا و همچنین تغییر در نظام آموزشی که بیشتر به‌صورت غیرحضوری و مجازی است جشن عاطفه‌ها با عنوان رزمایش ایران همدل و شور عاطفه‌ها به‌منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» در کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مناطق محروم و کم‌برخوردار و دانش‌‌آموزان نیازمند بخش روستایی و شهری کمبود وسایل آموزش از راه دور در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا برای ادامه تحصیل است، اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) رویکرد جدید جشن عاطفه‌های امسال را برای تأمین نیاز این دسته از دانش‌آموزان قرار داده است.

مبشری با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد قرار دارند، تصریح کرد: با توجه به تقارن «شور عاطفه‌ها» با ایام برگزاری رزمایش همدلی از روز شنبه، ۲۲ شهریورماه لغایت جمعه، یازدهم مهرماه، این رزمایش با موضوع شور عاطفه‌ها و با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: تمامی دفاتر کمیته امداد و شبکه‌های نیکوکاری وابسته به این نهاد آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد یادآور شد: مردم نیکوکار و خیر کهگیلویه‌و‌بویراحمد می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۴۸۸۷۷ با تلفن همراه کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha