چشم‌انتظاری ۱۰ هزار دانشجو و دانش‌آموز به یاری نیکوکاران
کد خبر: 3923230
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

چشم‌انتظاری ۱۰ هزار دانشجو و دانش‌آموز به یاری نیکوکاران

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: ۱۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان چشم‌انتظار یاری خیران و نیکوکاران در آیین شور عاطفه‌های امسال هستند.

چشم انتظاری ۱۰ هزار دانشجو و دانش آموز به یاری نیکوکاران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان روز گذشته، 25 شهریورماه با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۱۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند، گفت: کمیته امداد هر ساله به‌منظور تأمین مایحتاج دانش‌آموزان بی‌بضاعت جشن عاطفه‌ها را در برنامه کاری خود قرار می‌دهد و امسال این جشن به خاطر شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شعار شور عاطفه‌های امسال با عنوان ایران همدل ـ شور عاطفه‌ها، تصریح کرد: شور عاطفه‌ها در کهگیلویه‌وبویراحمد هم‌زمان با سراسر کشور از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار برای تأمین ملزومات دانش‌آموزان نیازمند هستند.

مبشری با اشاره به درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه ملی #۱۴*‌، کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۰۳۸۹۴۱ و شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ با مشارکت در شور عاطفه‌ها یاریگر دانش‌آموزان نیازمند باشند.

وی بیان کرد: از مردم نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا همچون گذشته با مشارکت در برنامه‌های این نهاد به‌ویژه از طریق درگاه‌های الکترونیکی به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ما را در تأمین ملزومات دانش‌آموزان نیازمند ازجمله گوشی تلفن همراه و تبلت یاری دهند.

انتهای پیام
captcha