برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3923233
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس در روز ۳۱ شهریورماه خبر داد.

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان روز گذشته، 25 شهریورماه اظهار کرد: در همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد، ۵۰۰ نفر از رزمندگان در یاسوج، ۳۰۰ نفر در گچساران و در دیگر شهرستان‌ها نیز در هر شهرستان، ۱۵۰ نفر تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی دفاع مقدس ۹۴۶ برنامه برگزار می‌شود، تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه و رونمایی از چند کتاب تاریخ شفاهی را خواهیم داشت و در شهر یاسوج در برنامه ویدئو کنفرانسی در محضر مقام معظم رهبری از فرمایشات ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌و‌بویراحمد تصریح کرد: تا پایان سال، ۴۴ عنوان کتاب در حوزه خاطرات، نمایشنامه، شعر و زندگینامه چاپ و رونمایی می‌شود. در حوزه عمران علاوه بر یادمان‌های دفاع مقدس بیش از ۸۰ درصد طرح‌های عمرانی این حوزه ساماندهی شده و ۲۱ یادمان شهدای گمنام نیز طی دو سه سال اخیر افتتاح شده است.

انتهای پیام
captcha