تأمین اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای باغ موزه دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3923759
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

تأمین اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای باغ موزه دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از تأمین منابع اعتباری ۶ میلیارد تومانی از محل اعتبارات استانی و ملی برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

تامین منابع 6 میلیادر تومانی برای باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری، عزیز فیلی، معاون عمرانی استاندار روز گذشته، 28 شهریورماه در خصوص آخرین وضعیت باغ موزه دفاع مقدس، اظهار کرد: در خصوص زمین باغ موزه دفاع مقدس معارضات و مشکلاتی با آب منطقه‌ای و شهرسازی وجود داشت، که سال گذشته این مشکل در طی یک جلسه رفع و زمین آن تحویل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شد.

وی بیان کرد: مطالعات باغ موزه انجام شده و اواخر تابستان سال گذشته تحویل شهرداری داده شد و شهرداری تسطیح زمین و عملیات خاکبرداری را شروع کرد که به دلیل کم بودن اعتبار، پروژه به کندی پیش رفت.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تأمین اعتبارات جدید برای این پروژه، تصریح کرد: در سال جاری مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و سه میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه و در مجموع چهار میلیارد تومان تأمین اعتبار شد که با اضافه شدن سهم مشارکتی شهرداری یاسوج کل مبلغ پروژه به شش میلیارد تومان رسیده است.

فیلی یادآور شد: امید داریم در سال 99 با تأمین اعتبارات ملی و همچنین اعتبارات استانی شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه باشیم.

انتهای پیام
captcha