برگزاری ۱۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه‌ و بویراحمد
کد خبر: 3923964
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

برگزاری ۱۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه‌ و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۰۰ ویژه‌برنامه طی هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌ و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته، ۲۹ شهریور ماه در نشست خبری، اظهار کرد: امروز حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های دفاع مقدس، خلق عزت برای ملت ما را رقم زده است.

وی افزود: امروز به برکت نعمت ولایت و تجربه‌های گران‌سنگ دفاع مقدس یافتیم که دوستی نداریم و باید بر ظرفیت‌های خود تکیه کرده و حماسه دفاع مقدس بر اساس آن توانمندی و رشادت‌ها شکل گرفت.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز به شکل پیچیده‌تر و خطرناک‌تر جنگ نرم در لایه‌های مختلف شکل گرفته و دشمن در حال تلاش برای ضربه زدن است، اضافه کرد کرد: امروز بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان بر علیه جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر جنگ نرم در حال تلاش برای ناامید سازی مردم، نادیده گرفتن فرصت‌ها و ظرفیت‌های انقلاب هستند.

خرمدل با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف مشغول دفاع هستیم، تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ تمام عیار از طرف استکبار جهانی قرار دارد و دشمنان از تمام ظرفیت‌های خود برای ضربه زدن به جریان مقاومت استفاده می‌کنند.

وی با تأکید بر تقویت همبستگی ملی و استانی، بیان کرد: رسانه‌ها در این مهم نقش مهمی داشته و باید بر این محور تلاش کنیم.

خرمدل با اشاره به فرا رسیدن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد : در طول سال باید فرهنگ دفاع مقدس را ساری و جاری کنیم. ۱۰۰ عنوان برنامه با ۶۰۰ ریز برنامه در سطح این استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس، ۳۱ شهریورماه طی همایشی کشوری به شکل ویدئو کنفرانس از رزمندگان کشور تجلیل خواهد شد، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به سخنرانی خواهد پرداخت.

خرمدل اولویت و راهبرد اصلی سپاه را خدمت به مردم دانست و افزود: افتتاح درمانگاه بسیجیان در گچساران، کلنگ زنی درمانگاه بهمئی، درمانگاه دهدشت و چندین پروژه آبرسانی نیز دیده شده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از گازرسانی به مناطق محروم خبر داد و بیان کرد: گازرسانی به ۳۰۰ خانوار نیز عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha