گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی مدافعان سلامت در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3924797
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی مدافعان سلامت در کهگیلویه‌وبویراحمد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی مدافعان سلامت روز گذشته در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد.

دشمن درصدد کمرنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سردار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ 48 سپاه فتح روز گذشته، یکم مهرماه در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی مدافعان سلامت در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار کرد: اگر آمریکا می‌خواست غلطی کند چرا زمانی که عین‌الاسد را به ویران‌خانه تبدیل کردیم و سربازانش به کما رفتند، اقدامی نکرد؟ چون می‌دانست که تمام پایگاه‌های آن‌ها زیر ذره‌بین و تیر نیروهای اسلام هستند.

وی افزود: یا زمانی که پهبادهای آمریکایی را مثل آهن پوسیده در سواحل خلیج فارس زمین‌گیر کردیم و یا زمانی که توانستیم «روح‌الله زم» را میان بهترین سیستم‌های اطلاعاتی دشمن دستگیر کنیم.

فرمانده تیپ 48 فتح استان با بیان اینکه جامعه کنونی ممنون و مرهون تلاش‌های حوزه بهداشت و درمان است، اضافه کرد: 40 سال پیش در چنین روزی 36 کشور جهان با هماهنگی هم سعی بر تجاور به خاک ایران داشتند اما امام مسیر پرافتخار انقلاب را به‌خوبی ریل‌گذاری کرده است.

حکمتیان تصریح کرد: دفاع مقدس حاصل حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران است و به همین منظور باید نسل به نسل از این آثار گران‌بها پاسداری کنیم و اجازه ندهیم دشمنان و استکبار جهانی درصدد کمرنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام
captcha