دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده‌های شهدا
کد خبر: 3926327
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده‌های شهدا

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه ناحیه گچساران و نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی دیگر از کارکنان ناحیه مقاومت این شهرستان با تعدادی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده‌های شهدا

به گزارش ایکنا  از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی‌اصغر نورایی‌نسب، فرمانده سپاه ناحیه گچساران روز گذشته، هشتم مهرماه اظهار کرد: امروز عزت ایران اسلامی وامدار خون‌های مطهر و فداکاری عزیزانی است که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، جانانه مقاومت کردند و حتی یک وجب از خاک میهن‌مان را به دشمن ندادند.

وی افزود: در حقیقت هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ... است؛ چراکه امروز اقتدار و امنیت کشورمان مرهون همین رشادت‌ها و جانفشانی‌های عزیزان است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اضافه کرد: امروز عزت ایران اسلامی وامدار خون‌های مطهر و فداکاری عزیزانی است که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، جانانه مقاومت کردند و حتی یک وجب از خاک میهن‌مان را به دشمن ندادند و این مایه افتخار است.

نورایی‌نسب با بیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت لازمه بقای انقلاب است، تصریح کرد: عزم و اراده جانبازان، آزادگان و نیز صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان‌های حضرت امام(ره) بسیار ستودنی است.

انتهای پیام
captcha