برگزاری مسابقه «قصه‌گویی اربعین حسینی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3927258
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

برگزاری مسابقه «قصه‌گویی اربعین حسینی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری مسابقه «قصه‌گویی اربعین حسینی» در این استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ مهرماه به دبیرخانه ارسال کنند.

برگزاری مسابقه «قصه‌گویی اربعین حسینی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، کبری اخلاقی‌نیا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان روز گذشته، 13 مهرماه در نشست شورای فرهنگی این اداره‌کل در یاسوج، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی را تحت تأثیر قرار داده که به تبع برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این امر مستثنی نبوده است.

وی افزود: با این وجود برنامه‌های کانون تعطیل نشده و همچنان در فضای مجازی در حال ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره‌ به برنامه‌های هفته ملی کودک امسال، تصریح کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی از ۱۲ مهرماه آغاز شده و تا روز ١٧ همین ماه ادامه دارد.

اخلاقی‌نیا ابراز کرد: امسال هفته ملی کودک با اربعین حسینی همزمان شده؛ بنابراین رنگ و بوی برنامه‌ها اربعینی است و در این راستا در شبکه‌های اجتماعی هشتگی با عنوان بچه‌های اربعین راه‌اندازی شده است. نمایش، تئاتر، فیلم سینمایی و انیمیشن در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی www.kpf.ir بارگذاری شده که کودکان به‌صورت رایگان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌وبویراحمد از راه‌اندازی پایگاه فروش اینترنتی محصولات و کتاب‌های کانون با تخفیف ۲۵ درصدی خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان با مراجعه به پایگاه اینترنتی کانون می‌توانند محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

اخلاقی‌نیا با اشاره به مسابقه قصه‌گویی اربعین حسینی، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند قصه‌های خود را با موضوعات اربعین حسینی، دفاع مقدس و بخش ویژه این مسابقه با عنوان مدافعان سلامت تا ١۵ مهرماه برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه‌وبویراحمد ارسال کنند.

وی یادآور شد: افتتاح کتابخانه‌های سیار روستایی سپیدار و پاتاوه، افتتاح شعبه کانون زبان ایران در گچساران، تجلیل از برگزیدگان جشنواره آینده روشن من، فراخوان مسابقه عکس تصویر آب در دامن زمین، نمایشگاه عکس اربعین، کارگاه‌های هنری و ویژه‌برنامه رقص بادکنک آرزوها از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک است که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در ادامه اشاره‌ای نیز به آغاز ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط (آنلاین) کانون پرورش فکری استان در پاییز داشت و ادامه داد: بر همین اساس، کارگاه نقاشی، رباتیک، خوشنویسی، خوانش متون کهن، رباتیک، پاپیه ماشه، کاردستی، کارگاه داستان، کارگاه شعر و ... عنوان‌های برخی از این کارگاه‌هاست که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار خواهد شد و همچین ثبت نام حضوری کانون زبان ایران در استان در حال برگزاری است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.kpf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha