افتتاح ۱۲ پروژه آبرسانی و سیل بند در منطقه چاروسا و دیشموک
کد خبر: 3927778
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

افتتاح ۱۲ پروژه آبرسانی و سیل بند در منطقه چاروسا و دیشموک

در سفر فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به بخش‌های چاروسا و دیشموک چندین طرح مهم عمرانی افتتاح شد.

12 پروژه آبرسانی و سیل بند در منطقه چاروسا و دیشموک افتتاح شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه کهگیلویه، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح روز گذشته، 15 مهرماه به همراه مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح و همچنین سرهنگ محقق‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در سفری یک روزه به بخش‌های چاروسا و دیشموک به افتتاح چندین طرح مهم عمرانی پرداختند.

وی گفت: شاهد افتتاح 12 پروژه آبرسانی و سیل بند در منطقه چاروسا و دیشموک هستیم که در واقع نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مسائل عمده این عزیزان بحث کانال‌کشی آب و سیل بند هست که الحمدالله قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اقدامات خوب و مؤثری انجام داده اما به نظر می‌رسد که باید تلاش بیشتری هم از سوی مسئولان دولتی و هم مجموعه سپاه صورت بگیرد تا بخش عمده‌ای از مشکلات این مردم بر طرف بشود.

خرمدل بیان کرد: از آنجا که راه یکی از مؤلفه‌های توسعه است و با توجه به کوهستانی بودن منطقه توسعه راه و راهسازی به کندی صورت می‌گیرد اما عزیزان ما در مجموعه سپاه و به ویژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی تلاش می‌کنند تا بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنند.

در ادامه این سفر، شاهد افتتاح و تحویل مسکن مددجویان کمیته امداد بودیم که سردار خرمدل در این باره گفت: افتتاح 130 باب منزل از مسکن مددجویان کمیته امداد را داشتیم که بسیج سازندگی ناحیه مقاومت دهدشت با تلاش در ماه‌های گذشته این منازل را به مددجویان کمیته امداد تحویل داد.

وی یادآور شد: ما با خودمان عهد بستیم که تا آخرین نفس در کنار مردم باشیم و بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این مردم را برطرف کنیم. با توجه به پیگیری‌هایی که در مرکز استان و همچنین در مرکز کشور انجام شد، در سال گذشته 5 دهستان تحت پوشش بود که امسال توانستیم این عدد را به 14 دهستان ارتقا بدهیم.

خرمدل اضافه کرد: اولویت اصلی ما بحث آب هست که در واقع ارتباط مستقیم با اشتغال و معیشت مردم دارد و الحمدالله شاهد مهاجرت معکوس مردم به دهستان‌ها هستیم. در موضوع دامپروری کارشناسان ما برنامه دارند که هم توسعه و هم بهره‌وری در دامپروری داشته باشیم.

فرمانده سپاه فتح استان بیان کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم حضور قرارگاه در دهستان‌ها بحث ارتقای سطح فرهنگی است و همزمان با اینکه دهستانی تحت پوشش قرارگاه می‌رود یک مبلغ روحانی در آنجا مستقر می‌شود و به موازات کارهای عمرانی فعالیت‌های فرهنگی نیز در آنجا شکل می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha