برگزاری جشنواره ملی «نقاشی آب» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3928245
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

برگزاری جشنواره ملی «نقاشی آب» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری جشنواره ملی «نقاشی آب» با هدف سازگاری با کم‌آبی، بهداشت و مصرف آب خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره ملی «نقاشی آب» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان روز گذشته، 19 مهرماه اظهار کرد: زمان برگزاری جشنواره ملی «نقاشی آب» بهار سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ملی ایجاد حساسیت لازم بین کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه‌وبویراحمد برای حفظ هر چه بهتر آب و نهادینه کردن روزافزون فرهنگ مصرف بهینه آن است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: این جشنواره ملی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت نیرو و در ۲ بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود. محورهای بخش اصلی این جشنواره ملی با عنوان ارزش آب شامل آب و محیط زیست، آب و کشاورزی، آب و فرهنگ، سازگاری با کم‌آبی، بازچرخانی آب و کرونا، بهداشت و مصرف آب است.

وی اضافه کرد: تنها محور بخش ویژه این جشنواره ملی نیز شامل آب و آینده ما است. کودکان و نوجوانان کشور و استان می‌توانند در هر دو بخش اصلی و ویژه این جشنواره ملی شرکت کنند.

زارع‌پور تصریح کرد: اندازه آثار نقاشی ارسالی به این جشنواره ملی باید از حداقل ۳۰×۴۰ سانتیمتر تا حداکثر ۷۰×۵۰ سانتیمتر و به‌صورت Jpg باشد. آثار نقاشی ارسالی به این جشنواره ملی از سوی کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه‌وبویراحمد نباید دارای امضای نقاش، قاب و لوگو باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: هر اثر نقاشی می‌‌تواند فقط یک بار و تنها در یک بخش از این جشنواره ملی شرکت کند. نحوه ارسال آثار نقاشی از سوی کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه‌وبویراحمد به این جشنواره ملی از طریق نام‌نویسی در پایگاه اینترنتی https://f.moe.gov.ir و بارگذاری آثار در آن است.

انتهای پیام
captcha