۳۳ طرح جهش تولید در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست
کد خبر: 3936405
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

۳۳ طرح جهش تولید در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک ۳۳ طرح جهش تولید در زمینه‌های مختلف در این استان در حال اجراست.

۳۳ طرح جهش تولید در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سید حشمت الله صمیمی دوست، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 30 آبان‌ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: ۱۲ مورد از این تعداد طرح مربوط به حوزه کشاورزی، ۹ مورد مربوط به حوزه گردشگری، سه مورد مربوط به حوزه صنعت، یک مورد مربوط به حوزه آب و هشت مورد نیز مربوط به دیگر حوزه‌ها است.
وی افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها بالای ۸۵ درصد بوده و باید همگی آنها تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تکمیل و افتتاح این طرح ها منجر به شتاب گرفتن هر چه بیشتر رونق تولید و اشتغال در استان می شود.
صمیمی دوست عنوان کرد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد با تمامی همت، توان و ظرفیت برای تکمیل و افتتاح طرح های جهش تولید این استان تلاش کرده و پای کار باشند.
وی ابراز کرد: بانک های عامل و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به زنجیره تولید و اشتغال در این استان توجه جدی تری داشته و بخش عمده ای از اعتبارات را به این ۲ حوزه مهم اختصاص دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برخی از طرح های اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اعتباری تخصیص ۱۰۰ درصدی گرفته اند و در این زمینه کمبود منابع مالی وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha