انتخاب 2 اثر حوزه هنری در دوسالانه کتاب کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3936562
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

انتخاب 2 اثر حوزه هنری در دوسالانه کتاب کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب دو اثر این نهاد در چهارمین دوره دوسالانه کتاب سال استان خبر داد.

انتخاب 2 اثر حوزه هنری در دوسالانه کتاب کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، یکم آذرماه اظهار کرد: آئین تجلیل از منتخبین چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال به شکل نمادین در یاسوج برگزار شد.
وی با اشاره به آثار انتخاب شده، افزود: کتاب «مصرف هنری و تجربه‌ زیبایی شناختی» به قلم حسن خلیلی و فرود عباسی به عنوان یکی از سه اثر برگزیده و مجموعه شعر «هفتاد و دو حرف با هفتاد و دو تن» سروده رسول سنایی در این دوره از دو سالانه کتاب استان شایسته تقدیر شد.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کتاب مصرف هنری و تجربه‌ زیبایی شناختی، اثری پژوهشی در زمینه جامعه شناسی هنر است و به عنوان منبع مطالعاتیِ پایه برای علاقه مندان به مباحث مصرف هنری، به خصوص رشته اقتصاد هنر محسوب می‌شود.
اسلامی بیان کرد: مجموعه شعر هفتاد و دو حرف با هفتاد و دو تن شامل ۷۲ قطعه رباعی عاشورایی سروده رسول سنایی از شاعران توانمند هم استانی می‌باشد که هر دو اثر با حمایت حوزه هنری استان و توسط انتشارات آنا پناه به چاپ رسید.
وی ابراز کرد: از ۱۶۳ اثر رسیده به چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد ۳ اثر به عنوان برگزیده و شش اثر شایسته تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha