اهدای 715 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3937071
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

اهدای 715 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۱۵ سری جهیزیه تا پایان هفته بسیج امسال به زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد این استان اهدا می شود.

اهدای 715 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد امروز، چهارم آذرماه اظهار کرد: ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه هر سال به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده و شعار هفته بسیج امسال نیز «بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرین» است.
وی افزود: اهدای این جهیزیه‌ها به زوج‌های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت کمیته امداد و سپاه فتح استان انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این جهیزیه‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد استان اهدا خواهد شد.
مبشری ابراز کرد: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در هر پُست و مقام باید با روحیه بسیجی به قشرهای مختلف مردم این استان و به ویژه نیازمندان خدمت رسانی کنند.
وی عنوان کرد: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در زمینه محرومیت‌ زدایی در این استان همکاری و مشارکت مطلوبی با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان داشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ساخت مسکن ویژه محرومان، اهدای جهیزیه به زوج های جوان و اجرای رزمایش ملی «ایران همدل» از جمله موارد مشارکت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان است.

انتهای پیام
captcha