9700 بسته معیشتی بین نیازمندان گچساران توزیع شد
کد خبر: 3937962
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

9700 بسته معیشتی بین نیازمندان گچساران توزیع شد

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران گفت: 9700 بسته معیشتی شامل مواد غذایی در قالب کمک‌های مؤمنانه در این شهرستان تاکنون بین نیازمندان توزیع شده است.

9 هزارو ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان گچساران توزیع شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سید علی اصغر نورایی نسب، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران روز گذشته، هشتم آذرماه در آیین توزیع یکهزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان گچساران، اظهار کرد: این میزان کمک‌های مؤمنانه در قالب هشت مرحله بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
وی ارزش ریالی هر بسته را چهارمیلیون ریال اعلام و تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج، گوشت قرمز و مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و حبوبات است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران افزود: همچنین یکهزارو بسته اقلام آموزشی و کمک آموزشی و لوازم التحریر بین دانش نیازمندان و خانواده های آسیب دیدگان ناشی از کرونا امسال توزیع شد.
نورایی نسب بیان کرد: امید است با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا بطور کامل ریشه کن شود و مشکلات را پشت سر بگذاریم.
وی در ادامه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون اقدامات خوبی برای مقابله به ویروس کرونا در کشور برداشته شده است.

انتهای پیام
captcha