اجرای پویش ملی «ایران مهربان» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3938201
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

اجرای پویش ملی «ایران مهربان» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پویش ملی «ایران مهربان» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

اجرای پویش ملی «ایران مهربان» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 9 آذرماه اظهار کرد: ۴۳۳ نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بدون حامی هستند.

وی افزود: پویش ملی «ایران مهربان» برای حامی یابی و حمایت از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اجرای این پویش ملی در کشور و استان کمک هر چه بیشتر به بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد است.

مبشری عنوان کرد: هم اینک سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پایین تر از میانگین کشوری و ماهانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است.

وی ابراز کرد: پس از اجرای پویش ملی «ایران مهربان» سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نباید ماهانه کمتر از هفت میلیون ریال باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار و ۹۴۳ یتیم و فرزند محسنین هم اینک زیر پوشش کمیته امداد این استان هستند که ۶ هزار حامی بومی و غیربومی اقدام به همراهی با کمیته امداد استان برای حمایت از آنان می کنند.

مبشری اضافه کرد: امید است که با اجرای پویش ملی «ایران مهربان» در کهگیلویه و بویراحمد هیچ یتیم و فرزند محسنین در این استان تا بهار سال ۱۴۰۰ بدون حامی نباشد.

وی افزود: هر فرد در کهگیلویه و بویراحمد برای مشارکت در پویش ملی «ایران مهربان» می تواند با مبلغ ماهانه از ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار ریال و یا بیشتر حامی ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: روش های مشارکت در این پویش ملی در کهگیلویه و بویراحمد شامل نام نویسی در سایت ملی «اکرام» به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir، ارسال عدد یک به سامانه ملی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.

انتهای پیام
captcha